۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲

امام جمعه شهرکرد:

ترویج فرهنگ وقف نیازمند اعتماد سازی است

ترویج فرهنگ وقف نیازمند اعتماد سازی است

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: ترویج فرهنگ وقف در جامعه نیازمند اعتماد سازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام شامگاه سه شنبه در دیدار قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ وقف در جامعه نیازمند اعتماد سازی است، اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه در مسیر اعتماد سازی مردم حرکت کنند.

وی عنوان کرد: همه دستگاه های اجرایی نیازمند اعتماد مردمی هستند تا بتوانند در انجام وظایف به خوبی عمل کنند.

 نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه نسبت به دیگر دستگاه ها نیازمند اعتماد مردمی بیشتری است و باید اطمینان کامل مردم در این سازمان حاکم باشد.

اعتماد سازی به معنای واقعی در دستور کار سازمان اوقاف باشد

وی تصریح کرد: اعتماد سازی به معنای واقعی باید در دستور کار سازمان اوقاف و امور خیریه باشد تا بتواند به خوبی در مسیر انجام وظایف گام بر دارد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکردبیان کرد: تریج فرهنگ وقف در جامعه ضروری است و باید تلاش کرد این فرهنگ در جامعه نهادینه شد.

وی بیان کرد:نهادینه شدن فرهنگ وقف در جامعه موجب افزایش خدمات در بخش های مختلف می شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت ها برای ترویج فرهنگ وقف در جامعه بهره گیری کرد.

نگاه مردم به مجموعه اوقاف نگاه مثبتی است

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در این نشست با اشاره به اینکه نگاه مردم به مجموعه اوقاف نگاه مثبتی است، بیان کرد: افزایش تعداد موقوفه ها بیانگر اعتماد مردم به مجموعه اوقاف است.

عبدالرضا عابد با بیان اینکه وقف آثار  برکات بسیاری برای واقف در پی دارد، بیان کرد: فرهنگ وقف در جامعه در حال گسترش است.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ وقف در جامعه سبب افزایش خدمات در جامعه می شود.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: همکاری دستگاه های اجرایی با سازمان اوقاف نقش مهمی در افزایش خدمات این سازمان و انجام وظایف محوله دارد.

وی ادامه داد: گسترش فرهنگ وقف در جامعه مستلزم اعتمادسازی است و در این رابطه بایستی نظارت بیشتری بر امور مربوط به موقوفه ها صورت پذیرد.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: برای ترویج و اشاعه فرهنگ وقف، عامل مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد، فرهنگ سازی و همچنین اعتمادسازی است که این مهم از طریق ایجاد شفافیت محقق می شود.

کد خبر 4343570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha